Home > Uncategorized > La 72 de ani, Adriana Iliescu crede ca ar mai putea ramane insarcinata

La 72 de ani, Adriana Iliescu crede ca ar mai putea ramane insarcinata

Adriana Iliescu isi minte fetita cand o intreaba ce varsta are, ametindu-i curiozitatea cu o cochetarie: “Femeile trecute de 40 de ani nu-si spun varsta”.
Cel mai mult o nedumereste pe fetita fata ei extrem de ridata si trupul firav atunci cand o compara cu celelate mamici care vin sa-si ia copiii de la scoala, a declarat ea intr-un interviu pentru Barcroft Media: “Fiica mea a inteles ca am nascut-o mai tarziu, dar ca sunt sanatoasa si ca am bani sa o cresc”. Adriana Iliescu gaseste destule avantaje in faptul ca este o mama pensionara, cu un venit de minim 1.000 de lei, mai ales acum la vreme de criza: “Daca eram tanara, exista riscul sa fi fost somera sau sa fi fost plecata la lucru toata ziua”. Adriana Iliescu era optimista ca va trai o viata lunga alaturi de fiica ei inca de cand a nascut-o, la aproape 67 de ani: “Nu fumez si nu beau, iar daca traiesc tot atata cat au trait parintii mei Eliza va avea 20 de ani cand eu voi muri”. Adriana Iliescu tine sa le sublinieze celor de la Bancroft Media ca ea este cea mai batrana mama din lume si in nici un caz acea mama din India, considerata noul record mondial la facut copii: “Am certificat de nastere, eu pot sa dovedesc ca am 72 de ani, dar femeia din India nu are, asa ca nu poate sa sustina ca detine recordul”. Iar daca ar mai vrea lucrul acesta, Adriana Iliescu este convinsa ca si acum, la 72 de ani, ar fi in stare sa mai ramana insarcinata: “Medical este posibil, chiar daca nu cred ca as putea duce sarcina pana la capat. oricum nici nu-mi doresc asta, Eliza are ssase ani si este viata mea”.Adriana Iliescu a facut tratamente de fertilizare timp de noua ani, inclusiv tratamente de stopare a menopauzei, pentru a putea naste la varsta de aproape 67 de ani. A dat nastere la doi bebelusi, unul dintre ei nefiind insa viu. Adriana Iliescu a divortat la 24 de ani, dupa patru ani de casnicie, amintind despre sotul ei ca nu-si dorea copii: “Eu intotdeauna mi-am dorit un copil, dar niciodata n-am avut un partener. Sunt doar cativa ani de cand tehnicile de fertilizare si inseminare artificiala au patruns in Romania”.

————————————————————————-
Sursa: realitatea.net

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

